Tänää oon heränny sillee, et ehtisin kaheksaks töihi. Meil oli tänää siis taksvärkki ja olin töissä kartanolla, jossa iskä ja äiti on molemmat töissä kans. Mun olis pitäny olla 6 tuntii siel, mut koska mul ei ollu mitää muutkaa tekemist ni olin siel sit 8 tuntii. En tiiä viel et mitä saan siit, mut toivottavast enemmän ku 10 euroo joka menee koulun kaut jonnekki lahjotuksee. Tulin sielt sit neljält kotii, enkä oo sen jälkee tehny oikeestaa muut ku ollu koneel ja vähä siivonnu. Tänää pitäis viel koittaa jaksaa soittaa pianoo, ku huome on pianotunti (ehkä) enkä oo taas vähää aikaa soittanu. Ja huome alkaa kans markkinat! Sinne pitäis koittaa eksyy kans. Toi laulu on soinu koko päivän mun pääs ni aattelin sit laittaa sen toho, ku ei mitää kuviikaa oo tullu otettuu (=

Comments

Post a Comment