normaalin ihmisen unentarve on keskimäärin 10 minuuttia lisää

Eile ku olin Pepil ni opettelin vähä pelaamaa biljardii. Ja voitin Pepin pikkuveljen ja Pepin ja se oli kuitenki niitte biljardipöytä. Sit illemmal oltii koneel ja mietitittii vaiks kuin kaua et minkä Peppi voi laittaa sen blogin nimeks ja sit se pääty iha tollasee normaalii. Jossai vaihees löysin ton Game Boy Colorin ja aloin pelaa tetrist. Tänää aamul heräsin siihe et Demi tuli nuolee mun naamaa ja varastaa mun peiton. Kahentoista jälkee Pepin kummitäti ja sen serkku tuli hakemaa meit ja lähettää Skanssii. Peppi osti laskettelu takin ja housut ja sit jonku paidan. En muista ostiks se viel jotai, mut mä en kummiskaa ostanu mitää muut ku pehmikse. Mun täytyy nyt säästää rahaa siihe kännykkää. Tajusin, et ku tein sen mun joululahjalistan, ni siin oli pelkästää kaikkee alle kymmene euroo maksavaa, et joko saan tosi paljo niit tai sit joku keksii mul jotai kivaa. Ens viikol on iha hirveest kokei jote en varmaa kauheest postaile. En vaa osaa lukee sillee kaht päivää enne, vaa mun pitää lukee vast edellisenä päivänä. Jos luen aikasemmi, ni sit en pysty yhtää keskittyy. Se ei oo kiva koska nytki ku meil on 3 koet ja yks esitelmä ni oon iha pulas ku täytyy joka päivä lukee iha hirveest. Toi vika kuva on siit, ku Iskä ja Krista alotti varaston tyhjentämisen ja ne tekee sinne sellasen hienon leffahuoneen. Ne otti siis tost vasemmalt seinält, mis on nyt toi nukketalo, ni pois kaikki pahvilaatikot mitä sihe oli kasattu.

Comments