Broken rules have broken laws have broken hearts have broken all

Pitbull - Mr. Right Now ft. Akon

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Maailman tyhmin asia on, et arkisin ku ei saa nukkuu pitkää tekee iha hirveest mieli jäädä viel nukkumaa, mut heti ku alkaa loma ni herää jo siin seittemän aikaa eikä väsytä yhtää -.- Tänää heräsin seittemält ja en vaa saanu enää unta. No menin sit ylös syömää jotai ja sen jälkee koneel. Joskus 10 aikaa äiti tuli kysymää, et haluisinks mä lähtee sen kans Prismaa ja koska mul ei ollu mitää muutakaa tekemist, ni mä menin sit. Me kierrettiiki vähä enemmä, ku olin aatellu. Eka Giganttii kattoo mul kännykkää (jota ei ostettu sielt), sit R-Kioskil viemää H&M palautukset. R-Kioskilt mentii palauttamaa leffoi, jotka noi lainas eile. Sit päästii Prismaa. Eka käytii ostamas mulle kännykkä DNAalt ja vast sitte selvittii ostaa ruokii, jota mä luulin, et me mennää tekee.
Oon iha rakastunu tähä kännykkää, koska sain siit iha just sen tyylisen ku halusinki. Tos on toi täyskoikonen GWERTY-näppäimistö, joka on paljo helpompi ku luulin et olis. Lakkasin tos äske kynnet ja kävin ottamas 72 kuvaa Kristan kengist, joka ostin sit Thaimaast joskus tuliaisiks. Mul on vähä sellane fiilis, et tänää ei enää tapahu mitää, jote aattelin postata sit jo nyt.
Mitä mä teen koko tän loman, jos kaikki päivät on näi tylsiä!?

Comments

  1. Eikä oikeesti, sun blogis on varmaa tylsin ikinä:D Mitä nyt oon tätä vähän aikaa lukenu ja seuraillu, ni en kyllä tajuu et ketä kiinnostaa että mitä sä oot tyyliin syönyt aamupalaksi? :D Ei ketään. Älä nyt ota tätä mitenkään turhan henkilökohtaisesti, mut jos sulla ei oo muuta kerrottavaa täällä blogissa niin miksi ees pidät tämmöstä?

    ReplyDelete
  2. anonyymi: Ei tarvii lukee jos ei kiinnosta ja mä pidän tätä blogii mua varte, koska haluun (:

    ReplyDelete
  3. tuuu pitää mul seuraa !

    ReplyDelete
  4. petra: pääsisinki :( mutku ei -.-

    ReplyDelete

Post a Comment