Go on and put your hands up, when times are hard you stand up

The Show Goes On - Lupe Fiasco
Photobucket
Photobucket
Tä blogi oli vähä aikaa privaatti, ku menin tekee jotai ja sit koko ulkoasu meni pois. Joutusin sit uudestaa koodaa kaikki mitä olin tehny.... Nyt tä on melkei samallaine, ku oli ennen ku tein jotai (mitä sitte teinki).

Eile sain tietää et oon koulun futsal joukkoees ja tänää olaan sit säädetty sen kans. Eka mentii Liisan kans ettii Kukkost, et voitais kysyy mihi aikaa tullaa takas ja sen takii myöhästyin tunnilt. Sit parin tunnin pääst meil oli sellane ihmee kokous, jos päätettii minkä väriset paidat laitetaa ja sillee. Sen takii tulin sit taas myöhäs tunnil. Vikal tunnil, eli musiikin tunnil me esiteltii meiä ryhmätyö ja joutusin lähtee ennen ku oltii saatu se kokonaa esiteltyy haastattelemaa uusii tukioppilai. No okei ei se kyl joutumist ollu. Sen takii sit olin sen loput puol tuntii pois tunnilt. 

Koulu jälkee tuntu jotenki oudolt, ku oli tullu pari kertaa myöhäs tunnil tai lähteny enne ku loppuu. Mut saatii kuitenki kaikki onneks sovittuu enne huomist, koska huome se lähtö on 7:15. Aamul! Eli iha hirvee aikasi. Ja ku viel oon viimeyön nukkunu 6 tuntii (mulle ei todellakaa tarpeeks), koska tein sitä meiä musiiki esitelmää.  Elsu tuli meil yöks ja katotaa nyt mitä meiä nukkumisest tulee :s

ps. kannattaa kattoo toi edelline postaus, jos ei ehtiny nähä sitä
pps. äiti lupas tehä köyhii ritarei !! <3

Comments