But you'll always be my hero


Täs on nyt sit ollu tollane pikkune (!) postailu tauko. Ja se kamera meni nyt sit lopullisest rikki, et täytyy ettii se digikamera jostai, et saan otettuu kuvii taas. Ei oo kauheest mitää ihmeellis tapahtunu. Kävin torstain Pepin kans myllys ja launatain olin ekaa kertaa t-paidal ulkon tänävuon (tai ainaki sillee et oli nii lämmin et voi olla t-paidal). Oon juossu golfkentäl Rosa-hauvvelin kans mont tuntii ja en tiiä mitää mikä olis yhtä kivaa ♥ Siin vaa tulee sellane kauheen vapaa tunne tai jotai.. Oon kans jossai välis tehny toho bannerii tollase piene lisäykse. Ei se mitenkää kummalline oo mut kummiski. Ja sit varmaa se paras juttu. Keskiviikko illal joskus puol kymmene aikaa Elsu soitti mul ja kysy et lähtisiks mä sen kans sinne On the Beach:iin kattomaa Rihannaa. Ja torstai aamul meil oli sit liput varattuna. Se tapahtu nii äkkii, etten ees ehtiny oikeestaa tajuumaa mitää. Nyt, ku oon vähä paremmi tutustunu asiaa, tiiän et siel on kans Tinie Tempah, joka on kans hyvä.

Comments