Pyöröpolarisaatiosuodin






Näissä kuvissa näkyy jonkun verran tota pyöröpolarisaatiosuotimen vaikutusta. En osaa mitenkää tieteellisesti selittää mutta siis heijastuksen määrää se vaihtaa. En oo kauheesti tota ehtiny käyttää, mutta tavotteena tolla olis jossai vaiheessa ottaa vedestä ja taivaasta kuvia.
Tä koeviikko on ollu jotai iha kauheeta. En oo ehtiny tehä mitään. Edellispäivän en edes avannu konetta O_o Eilen kun sen tajusin mun oli vaan pakko tulla koneelle ja yllättävää kyllä meni tänään toi Ranskan koe vähän sillee sun tällee...

Comments

  1. mulla oli myös toi pyöröpolarisaatio suodin mun nikonin objektiiveihin. en sillo oikee hallinnu sitä. tosi kätevä tuo kuitenki on! :)

    ReplyDelete
  2. Oi että! Mää oon kans aatellu tuollasta 'pyöröpolarisaatiosuodinta' ÄÄ pakko saada!! :) ..mistämuuten ostit ja paljon makso?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en muista mistä ostin mutta vähä päälle 70€ makso. se hinta riippuu vähä siitä että minkä kokonen objektiivi on ja toi mun on 72mm jote piemmille se on sitte halvempi ;) kannattaa vaikka hintaseurannasta kattoa vähä niitä hintoja

      Delete

Post a Comment