Bad luck took a day off


idhuulet

Tänään on ollu melkein pelottavan hyvä päivä. Oon tänään päässyt B-kortin teoriakokeesta läpi, saanut inssin sovittua huomattavasti aikasemmin kun osasin edes kuvitella ja postissa tuli toi mun viime postauksessa mainitsema muistikortin. Muistikortista teen erikseen postauksen juhannuksen jälkeen, kun oon ensin opetellut käyttämään sitä. Nyt mun suunnitelma on pysytellä koko loppupäivä sisällä ja vältellä sitä huonoa onnea, joka ei oo tänään vielä onnistunu mua lannistamaan. Pll ja Espanja/Chile on siis tän illan plääni.

Mun kuulokkeet meni rikki edellispäivänä, joten uudet pitäis hankkia. Oon käyttäny jo tosi kauan Sennheiser CX 300 II -kuulokkeita, mutta ajattelin, että tällä kertaa voisin edes harkita jotain muita. Löytyykö mitään hyviä ehdotuksia?

Comments

  1. Päädyin tänne oikeestaan ihan vahingossa jonkun googlehaun kautta, ja pakko sanoa että sulla on aivan mahtava ulkoasu! (:

    ReplyDelete

Post a Comment