Mulle lettuja kiitos



Tänään päätin töissä, että mun tekee mieli lettuja, joten niitähän mä tein. Alkuun meni ihan hyvin ilman ohjeita, mutta jossai vaiheessa petti luottamus omiin taitoihin ja oli pakko vähän hakea tukea köksän kirjasta.

Eveä odotellessa mun seuraks katoin Teen Wolfin uusimman jakson ja oon tullu vähän siihen tulokseen et siitä sarjasta on tullut tosi outo, mutta samalla tosi jännä.


Nyt ei enää ainakaan tee mieli lettuja. Söin itteni - kuten aina - niin täyteen, että musta tuntuu ettei mun tarvii syödä enää pariin päivään.

Joku varmaan onkin jo huomannu, että ulkoasu näyttää samalta kun aikasemminkin mun lupauksista huolimatta. Suunnitelmat tosiaan vähän muuttu, enkä sitten ikinä saanut tätä ulkoasua muokattua. Toivottavasti tässä nyt joku päviä saan aikaseksi!

Comments

  1. Nämä sun postauksien aiheet on menossa vähän kehnoiksi.. olit ennen tosi viihdyttävä mutta nykyään on aika tylsää tavaraa, suoraan sanottuna

    ReplyDelete
    Replies
    1. No höh :( Oon pahoillani jos susta tuntuu siltä.

      Delete

Post a Comment