Koneeni on palannut kuolleista

Tänä viikonloppuna päätin jättää Vaasan myrskyt sinne ja tällä hetkellä istun junassa matkalla kohti koto Saloa. Pari viikkoa sitten mulle kävi vähän huonosti ja onnistuin rikkomaan mun koneen näytön. Voitte kuvitella mun shokin ja ärsytyksen siinä vaiheessa. Olin jo ihan valmis lähtemään takasin Saloon. No en kuitenkaan lähteny ja tänään kone tuli takasin huollosta. Elämä on ollut jokseenkin hankaa ilman konetta. Kaikki koulujutut on esimerkiksi ollu pakko tehdä yliopistolla. Sinäällään ihan hyvä, että tulee ainaki keskityttyä, mutta olis se nyt ollu paljon kivempi omalla koneella tehdä.

Hmmm... Mitäs mulle kuuluu noin muuten. Hyvää kuuluu! Tässä tän kuun alussa on tosi paljon deadlineja, joten erilaisten koulujuttujen parissa on menny aika. Meillä on ollu myös kahet ensimmäiset sitsit ja oon ihan rakastunu sitseilyyn. Ihan parasta!
Ihan parasta on myös Scandal niminen sarja, jota ennen koneen rikkoutumista tuli katottua aina kun vaan ehti. Nyt taas jatkuu... :)

Comments