I study in black and white



idlukeminen
Kuvassa on hyvin kuvitteellinen tilanne siitä miltä mun työpöytä vois näyttää, jos olisin järjestelmällinen ja siisti opiskelija. Annetaan kaikkien niiden ketkä ei tekstiä lue luulla, että oon oikeesti siisti ihminen ja pidän mun työpöydän tossa kunnossa. Se voi olla mun pieni salaisuus kaikkien niiden kanssa, jotka lukevat postauksista myös tekstit.
Sunnuntaina pelasin ensimmäiset kaks peliäni oranssissa SB Vaasan paidassa. Oli aika jännää päästä pitkästä aikaan ihan tosissaan antamaan kaikkensa ja juoksemaan ittensä ihan finaaliin. Tähän sattu vielä sellanen juttu, että ensimmäinen peli oli sarja ykköstä vastaan (me ollaan vikoja), joten siellä oikeesti sai myös juosta. Nyt on taas ihan uutta energia treenata, kun huomas miten hukassa oikeesti voi olla.
Lukeminen tuleviin tentteihin on edistynyt miten edistynyt. Edistystä kuvaa erinomaisen hyvin, että oon kattonut viimesen kahden päivän aikana kuus leffaa. Mites meni noin omasta mielestä. On ainakin ollu kaikki hyviä leffoja. Tänään en oo vielä kattonut yhtään ja kello on jo yski, joten edistystä on nähtävissä.

Comments

  1. Erityisen hyvä teksti! Tälläsiä mielellään lisää (:

    ReplyDelete
  2. Olisin muuten laittanut kommentin sun ask.fm, mutten ollut ihan varma käytätkö sitä enää joten: tein bannerin ton sun html mouseover ohjeen mukaan, ja hyvin toimii. paitsi että enää banneria klikkaamalla ei pääse etusivulle... miten ton voi korjata?:( blogin osoite on noraauroraa.blogspot.fi

    ReplyDelete

Post a Comment