Paluu arkeen


Vaasaan palautuminen on sujunut ihan mukavasti. Miinuspuolina vaan käveleminen joka paikkaan tuolla kylmyydessä reidet aivan jäässä ja tiskaaminen, jonka puutteesta olin selkeesti jo liian kauan ehtinyt nauttia. Plussina ehdottomasti kaikkien kavereiden näkeminen pitkän loman jälkeen ja OMA VAATEKAAPPI. Alko vähän tympiä ne samat kolme paitaa, jotka mulla oli mukana. Vaikka opiskelua en ihan plussan puolelle laskin oli ihan fine päästä myös taas tekemään vähän jotain aivoilla. Opiskelut lähti eilen heti täydellä teholla käyntiin 8-15 päivällä, joka on aika pitkä aikasempaan verrattuna. Ton pitusiin päiviin tosin tätyy nyt tottua, koska aika täydeltä näyttää vielä seuraavat kolme viikkoa.
Eilen mua onnisti ja saatiin Ellan kanssa Kylteripäiville liput. Ne järjestetään tänä vuonna 28. ja 29. päivä tätä kuuta, joten sillon on reissu Helsinkiin taas luvassa. Onnistuin siitä alkuperäsestä lippujenmyynistä nukkumaan yli, mikä vähän harmitti mua sillon, mutta onneks saatiin asia nyt korjattua. Oon kuullu niin paljon kaikkea hyvää tosta tapahtumasta, että en malta odottaa kuukauden loppua! Itse tapahtumasta voin kertoa lisää sitten kun sen aika joskus koittaa ja tiiän itekin mitä siellä tapahtuu, mutta hätäsimmät voi lukea enemmän osoitteesta ekonomit.fi/kylteripäivä.
idme

Comments

  1. Toi on kyllä totta, että kun palaa joltain vähän pidemmältä reissulta, niin se oma vaatekaappi on aika kiva! Mää pakkaan kyllä yleensä puoli omaisuutta mukaan, mutta kyllä silti jotain on jätettävä sinne vaatekaappiinkin :D Ja ihan jo se, että ne vaatteet saa sitten ottaa ja laittaa sinne kaappiin, eikä tarvii penkoa jostain laukunpohjalta, missä kaikki on ihan sekaisin! :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä oon nyt koko syksyn Vaasa-Salo väliä reissanneena oppinu ihan hyvin jättämään turhat vaatteet pois matkasta, mutta siinä on myös miinuspuolensa. Et vois vähempää olla kyllä oikeessa!

      Delete

Post a Comment