The One Where...


Väsymys on oikeestaan aikalailla totaalista tällä hetkellä, mutta nyt oli vaan pakko vihdoin päästä päivittämään nä kuvat ja kertomaan kuulumisia. Oon tosiaan taas selvinnyt takasin lumiseen Vaasaan tiistaina. Mun viikko lähti kunnolla käyntiin kuitenkin vasta keskiviikosta ja kevyesti kahdella tentillä. Niistä suoriuduin toivottavasti ihan kunnialla. Keskiviikko oli legendaarinen päivä kuitenkin sen takia, että ensimmäistä kertaa ihan tosissaan tarkotuksella ja suunnitellusti katoin frendejä. Aikasemmin oon vaan joskus saatanu jotain välipalaa syödessä kattoa sitä, jos sattu tulemaan telkkarista. Tytöt oli kuitenki sitä mieltä, että mun sivistyksessä on tässä kohtaa suuri aukko, joten päädyttiin Annalle kattomaan pari jaksoa. Eilen luinkin sitten tän päivän tentteihin ja tänään tenttien jälkeen illalla yllättävää kyllä päädyin taas Annalle. Tällä kertaa sivistettiin Annaa ja katottiin ensimmäinen Bring it on -leffa. Tiivistettynä oon siis vaan tehnyt tenttejä ja istunut Annalla kattomassa televisiota.

idlamppu

Comments

  1. Hauska toi viimeinen kuva!! Ja hei kyllä nyt frendit pitää olla nähnyt :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vikasta kuvasta täytyy antaa pointsit Ellalle! Niin mulle on sanottu :D Onneks nyt korjaan tilannetta.

      Delete
  2. Heipsan ja anteeksi jo etukäteen, tiedän että pyydät blogin muokkausta koskevat kommentit ask.fm tilille, mutta tarvisin pikaista apua ja sinne taitaa tulvia kysymyyksiä niin paljon että omani hukuu alle... Tarkemmin ongelmastani täällä. Kiitän ja kumarran jo etukäteen, jos aikasi suinkin riittäisi tähän.

    Olet todella hyvä valokuvaamaan, olen seuraillut blogiasi jo jonkin aikaa. Kiitos ja anteeksi vielä kerran kun häiritsen.

    ReplyDelete

Post a Comment