Väsyneenä olet nälkäisempi


idikkuna


Päätin viikonloppuna, että tällä viikolla koitan vähän tasapainottaa unirytmiä, joten oon koittanut herätä joka aamu seitsemältä. Tänään aamulla huomasin osittain ilokseni ja osittain harmikseni, että se oli onnistunut jo ehkä vähän liiankin tehokkaasti. Eilen illalla tein aika myöhään yhtä ryhmätyötä, mutta siitä huolimatta heräsin ilman herätyskelloa puoli kahdeksan. Mulla oli koulua vasta 12, joten olisin ihan hyvin voinu nukkua pidempäänkin. En tiedä oliko noilla mun kahdella seittemän aamulla tohon mitään vaikutusta loppujen lopuksi oikeesti, mutta joka tapauksessa tänään on ollut sitten vähän väsynyt päivä. Onneks oon saanu koko päivän myös herkutella, mikä on sopinut hyvin, koska eikö väsyneenä oo aina vähän nälkäsempi. Luennon jälkeen mentiin Hennille, joka tarjoili meille taas ihan täydellistä porkkanakakkua, ja illalla keksittiin Annan kanssa, että mehän halutaan nyt syödä lettuja ja niitähän me syötiin. On tä mun opiskelijaelämä kyllä yhtä syömistä.

Comments