How did I manage my bucketlist 2016

3. tammikuuta tein posatuksen, jossa lukaisin vuodelle 2016 bucketlistin. Se postaus on nähtävissä tästä linkistä. Huomenna siitä postauksesta on kulunut tasan vuosi ja on aika käydä läpi, miten oon mun bucketlistin kanssa selvinnyt. Voin jo näin alkuun spoilata, että enhän mä niitä kaikkia saanut toteutettua, mutta sen sijaan pääsin kyllä pari listan ulkopuolelta olevaa unelmaa toteuttamaan.

Vuoden 2016 bucketlistin suoritin arvosanalla 7/8.
1. Puhua ruotsia ruotsia äidinkielenään ruotsia puhuvan henkilön kanssa. 1p.
2. Syödä sushia. 1p.
3. Päivittää jokaisen sosiaalisen median profiilikuva vuonna 2016 otetulla kuvalla. 1p.
4. Katso vuodesta 1990 lähtien jokaisena vuonna julkaistu elokuva. (Tästä linkistä löytyy lista leffoista jotka katsoin.) 1p.
5. Kutoa jotain ja tehdä se valmiiksi asti. 1p.
6. Saada tehtyä spagaatti. 0p.
7. Elää päivä ilman kännykkää. 1p.
8. Katsoa kaikki High School Musicalit. 1p.

Ihan hyvin omasta mielestäs suoriuduin, vaikka toi yks nyt jäikin. Ehdoton lempparikohta noista oli kyllä toi leffojen katselu. Oon aina ollu niin huono katsomaan vanhempia leffoja, että teki todella hyvää nyt kun oli "pakko" katsoa niitä. Tästä eteenpäin en anna huonojen trailereiden hämätä ja koitan pitää mielessä kuinka moni noistakin leffoista oli oikeesti tosi hyviä.

Näiden lisäksi mä sain täytettyä myös muita pitkään toiveena olleita asioita. En uskonut, että nä asiat vois olla mahdollista tän vuoden aikana saavuttaa, joten en laittanut niitä bucketlistille. Nyt jälkiviisaana saan kuitenkin todetaa, että olisinhan mä ne sinne voinut laittaa.

Ajoin avoautoa
Mun alkuperänen toivehan oli päästä avoauton kyytiin, mutta vedin sen vähän korkeemmalle tasolle ja pääsin samantien ajamaan. Joskus kannattaa vaan sanoa toiveet ääneen niin ne voi kummasti toteutua. Mulle tä toteutu kun ajotunnilla totesin, että olis ihan sika siistiä päästä avoauton kyytiin. Ja niin mä päädyin ajamaan autokoulun avoautoa.

Pääsin jenkkeihin
Oon aina halunnut päästä käymään siinä ihmeellisessä maassa, josta aina kaikki leffat kertoo. Kun näin ilmoituksen excusta San Franciscoon ei kauan tarvinnu miettiä ennen kun ilmoittauduin mukaan. En kyllä hetkeäkään oo katunu sitä päätöstä.

Vaikka tykkäsin tosi paljon toteuttaa noita bucketlistin juttuja, en tälle vuodelle bucketlistiä tee. Tä vuosi tulee näillä näkymin ilman bucketlistiäkin olemaan tarpeeksi tapahtumarikas.

Comments